Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/efreestyle.pl/includes/menu.inc).

Chcesz posiadać mięśnie jak prawdziwy kulturysta? Pamiętaj, że aby to zrealizować czeka cię dużo pracy

Artykuły

Jeśli jesteś młody i myślisz, co zrobić, aby wyglądać jak prawdziwi kulturyści, to musisz wiedzieć, iż czeka cię bardzo dużo pracy. Nie wystarczy skorygować diety i pomachać ciężarkami do oporu, ponieważ to pewnie niczym dobrym się nie skończy. Nie tylko, iż za bardzo nie będziesz widział wyników, to jednocześnie możesz dość prędko się zrazić. Jak chcesz najlepiej upiększyć sylwetkę, to powinieneś na początek rozgrzać swoje ciało do treningu oporowego.

umięsniony facet
Source: flickr.com
Na początek istotna uwaga: jeżeli nigdy nie ćwiczyłeś siłowo, to nie licz, iż twoje mięśnie i stawy będą działały bez problemów i poradzą sobie z dużymi obciążeniami. Tak naprawdę uświadom sobie, że ciało człowieka to faktycznie złożony twór. Nawet jak skupimy się tylko na układzie mięśniowym, to w tym obszarze znajdziemy wiele zależności. Nierównomierna rozbudowa mięśni będzie skutkować wieloma dysproporcjami twojej postawy.



Przykładowo, słabe mięśnie brzucha oraz mocne klatki piersiowej mogą spowodować wady postawy. Ich zaniedbanie skończy się źle, utrwaleniem, więc w przyszłości możesz mieć wiele kłopotów. Jaki więc jest najlepszy trening dla początkujących? Na wstępie powinno się zajrzeć . W planie treningowym powinieneś uwzględnić wszelkie partie mięśniowe. Ażeby przeprowadzić tego rodzaju trening należy pamiętać o minimum przygotowań, też w warunkach domowych. Początkowo konieczny będzie drążek żeby się podciągać, dwie puste butelki 5-litrowe po wodzie mineralnej. Niezbędne będą też dwa stabilne krzesła i trochę przestrzeni w pokoju. Zawsze pamiętaj o rozgrzewce. Musi prezentować się identycznie jak na szkolnych zajęciach wychowania fizycznego. Istotne jest zachowanie właściwej kolejności.

Nikt nie powinien mieć z tym problemu. Trening powinien stopniowo pobudzać mięśnie, więc najkorzystniejszym rozwiązaniem jest trening obwodowy. Polega on na wykonywaniu ćwiczeń jedno po drugim. W zależności od zaawansowania tego typu zestaw ćwiczeń po odpoczynku powinieneś wykonać ponownie, nawet do 4-5 razy. Na koniec każdego treningu miej na uwadze, by wykonać streching, czyli rozciąganie. Jest to konieczne dla regulacji organizmu po treningu, powoduje także zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, wzmacnia ścięgna, polepsza ukrwienie mięśni. To wszystko ma wpływ na bardziej błyskawiczną regenerację a także rozluźnienie.