Dama na siłowni - w jaki sposób bezpiecznie zacząć ćwiczenia?

Artykuły

Na śliczne ciało składają się 2 fundamentalne czynniki - zdrowy sposób odżywiania jak też regularna fizyczna aktywność. Jak bezpiecznie powinna zaczynać kobieta na siłowni?


Mnóstwo kobiet popełnia podstawowy błąd, próbując wdrożyć do swego życia jedno jak też drugie zanadto intensywnie, przez co przeforsowane rychło rezygnują.


Śnieżka
Author: hr.icio
Source: www.flickr.com


Z tej przyczyny powinniśmy pamiętać, iż wybierając się na siłownię nie wolno od razu rzucać się na wszystkie machiny, zaś trening wcale nie powinien trwać trzech godzin, by był efektywny. Takim sposobem kobieta może sprawić sobie tylko krzywdę. Naturalnie wszyscy to wiedzą, jednak gorzej jest z realizacją. Niestety, nawet jeżeli będziemy wykonywać wszelkie ćwiczenia dokładnie, jednak niesystematycznie - nic nam to nie da. Dlatego nim panie postawią na zakup karnetu, powinny szczegółowo zaplanować swój rozkład dnia, odpowiadając na zapytanie: Kiedy znajdę czas na treningi?


Mnóstwo pań zaczynających swą przygodę z siłownią potwierdziło, że największym kłopotem była dla nich organizacja czasu . Ciężko im się zmotywować, gdy wracają wyczerpane z pracy, muszą zrobić pranie, obiadek, pozmywać garnki i do tego znaleźć czas na trening. Najistotniejsze, to uprzytomnić sobie, że obojętnie jak bardzo kobieta byłaby utrudzona, tak naprawdę będzie mieć siłę na ćwiczenia! Co więcej - po wyjściu z siłowni będzie się czuć dwa razy lepiej. Wypoczęta oraz zadowolona.




Nim jeszcze przejdziesz próg siłowni, warto upewnić się, czy jesteś należycie przygotowana do treningu. Na pewno potrzebne będą ubrania fitness i buty. Niestety, nie mogą to być zwyczajne tenisówki. Potrzebujemy odpowiedniego obuwia, ze stabilną podeszwą.